Kultura
Od Paryża po Budapeszt, Essen i Amsterdam — świątynie srebrnego ekranu. Europejskie kina to miejsca, gdzie magia kina spotyka się z pięknem architektury: od Grand Rex w Paryżu po Uránię w Budapeszcie.