Polityka i społeczeństwo
Victor Organ przemierza mołdawskie wsie ze swoim aparatem, próbując uchwycić nastroje panujące w kraju.
Wenecję odwiedza rocznie 30 milionów turystów, ale lokalnych mieszkańców robi się coraz mniej.