Nagi nad Berlinem
Jannik i Tai mają po 17 lat i są prześladowani w szkole. Kiedy pewnej nocy porywają na ulicy pijanego dyrektora szkoły i zamykają go w jego własnym mieszkaniu, początkowy żart przeradza się w porwanie na pełną skalę... Adaptacja powieści Axela Ranischa z 2018 roku o tym samym tytule.