Unia Europejska to nie tylko Brexit, kryzys uchodźczy i triumf populizmu. UE wniosła znaczący wkład w utrzymanie pokoju w Europie po II wojnie światowej, a dzięki temu wszyscy Europejczycy korzystają z wolności podróżowania. Prezentujemy Wam 5 sukcesów i 5 klap Unii Europejskiej.