Twist - Poczucie nieskończonościWęgierska rapsodia
Po przegranej I wojnie światowej i rozpadzie Austro-Węgier dwaj bracia, węgierscy szlachcice István i Gábor Zsadányi, stają po przeciwnych stronach barykady: jeden pozostaje w armii, drugi przyłącza się do rewolucji. Ich konflikt odzwierciedla głębokie podziały w społeczeństwie węgierskim w obliczu nowej sytuacji geopolitycznej.