Selah Sue i the Gallands
Z okazji 60. edycji Montreux Jazz Festival Selah Sue & The Gallands prezentują plenerową „Lake Session” nad Jeziorem Genewskim. Surowe, organiczne wykonania utworów z albumu „Movin’” wybrzmiewają w spektakularnym krajobrazie, gdzie muzyka spotyka naturę. Muzyczna swoboda, dialog i energia wpisują się w ducha festiwalu, który od 1967 roku pozwala artystom na pełną wolność twórczą.