Iran: wewnętrzna wojna
Od krwawo stłumionych protestów w styczniu 2026 roku po wznowienie amerykańskich nalotów – ten dokument, nakręcony potajemnie w Iranie, oddaje głos społeczeństwu żyjącemu między represjami a wojną. Nadzieje na upadek reżimu szybko ustąpiły rozczarowaniu, a strach i bezsilność znów zdominowały codzienność Irańczyków.