Wyprawa po narzeczoną
Nakręcona na podstawie scenariusza słynnego polarnika Knuda Rasmussena “Wyprawa po narzeczoną” opowiada historię rywalizacji Palo i Samo, młodych inuickich łowców, zabiegających o względy tej samej dziewczyny - Navarany. Ich spór ma rozstrzygnąć tradycyjny pojedynek na pieśni i bębny. Warunkiem jest jednak przestrzeganie zasad. Film powstał na Grenlandii, z udziałem lokalnej społeczności.