Naerata ometi
Po śmierci matki, 16-letnia Mari trafia do sierocińca. Nie mogąc się przystosować do brutalnych relacji panujących w ośrodku, ucieka i wraca do domu. Kiedy jednak ojciec alkoholik nie chce jej do siebie przyjąć, dziewczyna próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Pomoc przychodzi z najmniej oczekiwanej strony.