Oto Bombo
Przełomowy film w karierze Nanniego Morettiego, portretujący rozterki młodej włoskiej inteligencji lat 70. XX w. rozdartej pomiędzy politycznymi ideałami i egzystencjalną nudą. W swoim charakterystycznym stylu Moretti przeplata wątki społeczne i osobiste z subtelnym humorem i (auto)ironią, skupiając się na badaniu osobliwości ludzkiej natury.