The Divine Comedy - Cirque Royal w BrukseliTamino
Melancholijne ballady Tamino oczarowują nas podczas koncertu zarejestrowanego w intymnej przestrzeni paryskiego mieszkania. Hipnotyzująca charyzma wokalisty łączy się z wdziękiem i czułością towarzyszących mu muzyków.