Joep Beving
Joep Beving, jeden z czołowych przedstawicieli neoklasyki, zabrał widzów w podróż po subtelnych brzmieniach swojego albumu "Liminal". Jego minimalistyczna, refleksyjna muzyka porusza emocje prostotą i introspekcją. Koncert w Théâtre Nanterre-Amandiers w Paryżu zachwycił widownię i został nagrany dla ARTE Concert.