Laurent Durieux i sztuka filmowego plakatu
Ilustrator, o którego zabiegają takie legendy kina jak Steven Spielberg i Francis Ford Coppola — Belg Laurent Durieux tworzy artystyczne plakaty filmowe, podziwiane zarówno przez widzów, jak i samych twórców. W jego pracowni śledzimy proces powstawania nowych prac i zanurzamy się w opowieść o kinie oraz sztuce plakatu.