Izrael zatrzymał flotyllę humanitarną
Izraelska marynarka wojenna przechwyciła flotyllę humanitarną płynącą z pomocą humanitarną do Gazy. Żołnierze elitarnej jednostki dokonały abordaży ponad 40 statków i porwały na wodach międzynarodowych ponad 400 osób, wśród nich m.in. posła Franciszka Sterczewskiego i Gretę Thunberg.