Na zawsze, na zawsze
Kijów, koniec lat 90. 15-letnia Tonia przenosi się do nowego liceum na przedmieściach, żeby uciec przed prześladującym ją chłopakiem. Mimo pozornej nieśmiałości szybko zaprzyjaźnia się z grupką szkolnych buntowników i wikła w miłosny trójkąt z charyzmatycznym Żurikiem i twardzielem Sanią. Szybko okazuje się, że relacjami w grupie też rządzi przemoc, okrucieństwo i potrzeba dominacji.