Morgan Heritage
Morgan Heritage to nagrodzony Grammy zespół reggae założony w 1994 r. przez pięcioro dzieci ikony reggae Denroya Morgana. Po raz pierwszy wystąpili na Reggae Sunsplash na Jamajce w 1994 roku. Ich eklektyczne brzmienie pokazuje, jak różnorodne są wpływy członków zespołu - oprócz reggae obejmują one również rock, hip-hop, jazz, R&B i afrobeat.