Prawicowy terroryzm (2/2)
W Europie i w Stanach Zjednoczonych rośnie liczba ataków dokonywanych przez prawicowych terrorystów na mniejszości oraz instytucje demokratyczne. Kształtująca się ponadnarodowa ideologia „panaryjska” opiera się na kulcie masowych morderców, uznawanych przez niektórych wręcz za „świętych”. Druga część śledztwa poświęconego działalności prawicowych bojówek.