Nervosa - Hellfest Warm-up Tour 2025Skindred
Skindred umiejętnie łączy punk, metal, electro i reggae. Podczas Hellfest Warm-up Tour Walijczycy prezentują swój ósmy album - "Smile". Zespół istnieje już 27 lat i do dziś imponuje swoimi energicznymi występami na żywo. Ich koncert na scenie Elysée Montmartre nie jest wyjątkiem...