Gdzie jesteś? Jestem tutaj
Przypadkowe spotkanie pary niesłyszących nastolatków, Fausto i Eleny, całkowicie zmienia ich życie. Razem postanawiają walczyć o swoje prawa w świecie, który je ignoruje. Muszą stawić czoła uprzedzeniom nauczycieli i kolegów ze szkoły, ale także oczekiwaniom rodzin, które nie chcą zaakceptować ich odmienności.