"Raj i Peri" Roberta Schumanna
Kratzer i Wellber przedstawiają na scenie nową interpretację utworu Schumanna z 1843 r., który plasuje się pomiędzy operą a oratorium. "„W tej chwili pracuję nad dużym dziełem, największym, jakiego się do tej pory podjąłem – nie jest to opera – myślę, że to właściwie nowy gatunek dla sal koncertowych” - pisał sam Schumann.