Quatuor Zaïde, Luka Austin i Hendrickx Ntela
W tej edycji Sur Mesure zespół kameralny Quatuor Zaïde udaje się do dawnego opactwa cysterskiego Royaumont we francuskim departamencie Val-d'Oise. Spotykają tam Lukę "Snipera" Austina i choreografa z Liège o kongijskich korzeniach Hendrickxa Ntelę.