Compagnie Hervé Koubi
Sur Mesure invites the Zaïde quartet to pair with beatmaker Luka Austin to soundtrack Hendrickx Ntela's dance moves at Royaumont Abbey. A unique meeting between romantic music, krump and Cistercian architecture.