Kolejne piętro
Podczas bogatego i luksusowego bankietu jedenastu gości, obsługiwanych bez skrępowania przez uważnych lokajów i służących, bierze udział w dziwnym rytuale przypominającym gastronomiczną masakrę. W tym absurdalnym i groteskowym wszechświecie seria wydarzeń wstrząśnie tą symfonią obfitości.