Czy to prawda, że...
Cesarskie cięcie dziś jest rutynową procedura medyczną, lecz aż do XIX wieku było wykonywane tylko gdy życia matki nie dało się uratować. Co się od tego czasu zmieniło i dlaczego Juliusz Cezar nie mógł urodzić się poprzez cesarskie cięcie?