Czy to prawda, że...?
Wynalazek maszyny parowej to początek ery paliw kopalnianych. Ale czy na pewno to od niej zaczęła się rewolucja przemysłowa? W poszukiwaniu najwcześniejszych maszyn wybieramy się aż do Chin.