Syria-Liban: uchodźstwo bez końca25 min
Wśród uciekinierów z bombardowanego przez Izrael Libanu jest wielu Syryjczyków. To uchodźcy z konfliktu domowego w Syrii, często przeciwnicy reżimu Baszara Al Assada. Jedynym terytorium, które jest dla nich bezpieczne jest syryjski Kurdystan. Jednak i tu wkrótce może wkroczyć wojna.