Kosowo: Amerykański sen13 min
Jeśli istnieje europejski kraj, dla którego relacje z USA są najważniejsze i szczere, jest nim Kosowo. To niewielkie bałkańskie państwo uzyskało niepodległość w 2008 roku po długiej wojnie i procesie odrywania się od Serbii. W 1999 roku NATO pod wodzą USA zaangażowało się w wojną w Kosowie i od tamtej pory Kosowarzy kochają Amerykę.