Niemcy: boom na piwo bezalkoholowe
Niemcy są znani z tego, że uwielbiają piwo. Jednak coraz więcej z nich, zwłaszcza młodych ludzi poniżej 40 roku życia, zwraca uwagę na zdrowie. Według niemieckich statystyk, produkcja piwa bezalkoholowego w tym kraju wzrosła dwukrotnie w ciągu ostatnich 10 lat, co czyni go wiodącym producentem w Europie.