Available until 25 września 2025 00:00
W lipcu 2024 premier Węgier, Viktor Orban, postanowił ułatwić Rosjanom i Białorusinom uzyskanie wiz. Oficjalny powód to pilne zapotrzebowanie na siłę roboczą. UE wyraziła oburzenie i ogromne obawy dotyczące bezpieczeństwa. Dzięki tej uproszczonej procedurze Węgry otworzą drzwi Europy rosyjskim szpiegom, którzy następnie mogliby kontynuować podróżowanie w głąb UE.