Nic nie czuję
Leżysz w łóżku, oświetlony błękitnym światłem ekranu swojego smartfona. I skrolujesz, skrolujesz, i nic nie czujesz, choć przed oczami migają ci słodkie kotki, pełne jadu posty, wieczne oburzenie. Co robi z nami Internet i media społecznościowe? Dokumentalista David Borenstein, sam cierpiący na emocjonalne wypalenie, szuka odpowiedzi na całym świecie.