Can't Feel Nothing
Scrolling on your phone in bed: angry opinion pieces, cute animals, horrific images of war. Why does everything feel the same today? Why can’t I feel any emotions anymore? Director David Borenstein travels the world to find out why a sensation of numbness is so common.