Bułgaria: kraj przemian33 min
W 2026 roku w Bułgarii lew zostanie zastąpiony przez euro. Nie wszystkim się to podoba. Tracks East jedzie do Bułgarii, sprawdzić, jak kraj wygląda w przededniu tej wielkiej zmiany.