Luigi Mangione, morderca czy mściciel?11 min
4 grudnia 2024 roku prezes największego ubezpieczyciela zdrowotnego został zabity z zimną krwią na Manhattanie. Już następnego dnia pojawił się list gończy za domniemanym mordercą. Zdjęcie Luigiego Mangione obiegło cały świat, a dla wielu stal się symbolem mściciela wymierzającego sprawiedliwość.