Południowo-zachodnie wybrzeże Angli
South West Coast Path, najdłuższy pieszy szlak turystyczny w Wielkiej Brytanii wije się serpentynami między pięknymi krajobrazami, mitycznymi krainami i miejscami pełnymi tradycji. W drugim odcinku naszej wyprawy odwiedzamy Bude, port na północy Kornwalii, zanurzone w legendach arturiańskich Bodmin Moor oraz Padstow, nadmorskie miasto, w którym zapasy są prawdziwym stylem życia.