Przeklęty kot! (24/30)
Stéphane przez kilka dni opiekuje się kotką sąsiadów, Grisbi. Jest urocza, ale Komar nie zamierza jej tolerować. W jego domu nie ma przecież miejsca dla dwóch kotów! Rozpoczyna bezwzględną kampanię, by pozbyć się małej intruzki. Żadna metoda nie jest zbyt brutalna i żadna granica nie istnieje.