Rocket MenElbjazz Festival 2024
Rocket Men porywa publiczność tanecznym krokiem w podróż przez wszechświat. Sześciu muzyków z Hamburga, Berlina i Lipska nazywa swój własny gatunek "Drum and Space", na który składają się dźwięki popu, rocka i jazzu, którym towarzyszą mocne bity techno. I jeszcze jedno jest pewne - mają obsesję na punkcie przestrzeni kosmicznej. Gotowi na wyprawę do innej galaktyki?