Robben Ford
Jako na prawdziwego wielbiciela Paula Desmonda przystało, Robben Ford rozpoczął swoją karierę jako saksofonista jazzowy. Wkrótce jednak przerzucił się na gitarę elektryczną i stał się prawdziwą legendą. Magazyn "Musician" zalicza go do grona 100 największych gitarzystów XX w. Do wspólnych projektów zapraszali go m.in. Joni Mitchell, Jimmy Witherspoon, Miles Davis, Bill Evans i Bob Dylan. Teraz łączy (po raz kolejny siły) z Frankfurt Radio Big Band i prezentuje swój nowy krążek - "Pure".