Judith Hill
Rocket Men are masters of the art of captivating audiences by propelling them into a rousing, hard-hitting universe that the musicians have dubbed 'Drum and Space'. The six artists, from Hamburg, Berlin and Leipzig, have forged a unique, cosmic style, infused with pop and jazz accents and powerful technobeats.