Podróże po kuchni
Vindaloo to danie z Goa, w którym portugalska kolonizacja zostawiła trwały - pikantny - ślad. Dla jednych to ogniste curry, dla innych smak dzieciństwa i domu. Poznajemy Sabyasachiego, Hindusa mieszkającego w Holandii, który gotując, przywołuje zapachy Indii i mierzy się z kulinarną tęsknotą emigranta.