Zaproszenie do podróży
Chicago jest esencjonalnym amerykańskim miastem. To tu w opuszczonych magazynach w dzielnicy przemysłowej narodziła się muzyka, która zawładnęła nocnymi klubami na całym świecie, oferując wizję wolności.