Harold López-NussaJazz sous les Pommiers 2024
Kubański pianista i kompozytor Harold López-Nussa jest gościem Jazz sous les Pommiers. Podczas występu w Coutances w Normandii towarzyszyć mu będzie wirtuoz harmonijki ustnej Grégoire Maret oraz Luques Curtis na kontrabasie - absolutny dream team, który na jeden wieczór przenosi publiczność do Hawany.