Zapomniane dziedzictwo medycyny arabskiej
Średniowieczna medycyna arabska to czas rozkwitu nauki – właśnie wtedy położono fundamenty pod zawód farmaceuty. Badacze tamtej epoki odkryli liczne cenne receptury lecznicze, które z czasem zostały zapomniane. Dziś współcześni naukowcy przeszukują stare manuskrypty, szukając w nich odpowiedzi na współczesne wyzwania, takie jak antybiotykoodporność.