Niemcy przeciwko skrajnej prawicyCzy demonstranci ocalą demokrację?
Przez niemieckie miasta przechodzi fala demonstracji przeciw skrajnej prawicy. Ale czy determinacja protestujących jest na tyle silna, by na trwałe zmyć prawicowy ekstremizm? Czy raczej, gdy opadnie wiecowy entuzjazm, a na powierzchnię wypłyną różnice poglądów manifestujących, ich opór rozmyje się w morzu dyskusji i sprzecznych opinii?