Hiszpania: Czy skrajna prawica wejdzie do rządu?
23 lipca Hiszpania zdecyduje, czy położyć kres czteroletniej lewicowej polityce i głosować za zmianami. Jeśli w wyborach wygra frakcja konserwatywna, będzie to prawdopodobnie oznaczało wejście skrajnej prawicy do rządu. Przedstawiamy portrety najważniejszych graczy i graczek tych wyborów oraz analizę Marii Elisy Alonso, politolożki i badaczki z Uniwersytetu w Lotaryngii.