Germany against the far rightAre demonstrations enough to save democracy?
Demonstrations against the far right are being held in cities across Germany. But do the protesters have the resources to stand up to right-wing extremism over the longer term? Once the initial enthusiasm wears off and differences of opinion come to the fore, is the movement doomed to failure because of the diversity of its participants?