Na rewersie mapy - Dniepr: rzeka podczas wojnyDżihad znów zagraża Europie
Od ataków terrorystycznych w Hiszpanii w 2017 r. w Europie nie było wielkoskalowych ataków Państwa Islamskiego. Ale po zamachach w Moskwie z 22 marca zagrożenie powróciło. Obecne konflikty na Bliskim Wschodzie sprzyjają dżihadystom i wiele osób obawia się, że planują ataki podczas nadchodzących igrzysk olimpijskich.