Zobacz Juste Debout Gold Finał - część pierwsza 236 min Zobacz program
Popping - mylony czasem z electric boogie - jest zazwyczaj tańczony do wolniejszej muzyki i elektronicznych bitów. Ruchy charakteryzują się silnymi napięciami i rozluźnianiami mięśni, tzw. popami. Tancerze tworzą iluzję, wykonując nieprawdopodobne ruchy niczym roboty.