Zobacz Juste Debout Gold Finał - część pierwsza 236 min Zobacz program
Taniec hip-hopowy - oparty na technikach freestyle'owych - ma swoje korzenie w tańcach miejskich wczesnej kultury hip-hopowej. Jego wpływy obejmują inne style taneczne, a także inspiracje życiem codziennym, naturą i... filmami kung-fu z lat 70. W pojedynku to indywidualna interpretacja ruchu i muzyki nadaje "bitwie" jej unikalny charakter.