Joseph Capriati
Nicole Moudaber łączy nieubłagane bity, zawiłe i wyszukane rytmy oraz magiczne muzyczne tekstury w intensywne i urzekające doświadczenie dźwiękowe. Rozchwytywana DJ-ka i producentka z Libanu stoi na czele imperium, w skład którego wchodzi MOOD, jej wpływowa wytwórnia płytowa i globalna marka imprezowa, a także niezwykle popularny program radiowy.