Juste Debout GoldFinał - część druga
Emocje sięgają zenitu! Za nami prekwalifikacje - zwycięzcy zmierzą się teraz ze sobą w rundach finałowych. Tylko najlepsi w czterech kategoriach - locking, popping, house dance i hip-hop - wejdą na podium Juste Debout 2023.